Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
1023

Over ons

Wij zijn Alex (23) en Jacqueline (23). We hebben elkaar in 2005 leren kennen. Op 2 september zijn we 3 jaar samen :)

Alex (voor sommige alleen bekend als Axel) is na zijn opleiding MBO elektrotechniek gaan werken bij Koning & Hartman als Field Service Engineer in de telecom sector. Dit heeft hij nu 4 jaar gedaan.

Jacqueline is na haar HBO opleiding Management Economie en Recht gaan werken bij Intergreen als Traffic Manager. Na 1 jaar heeft ze Intergreen verlaten om als intercedente te gaan werken bij Randstad Transport. Dit heeft ze nu 2 jaar gedaan.

Onbetaald verlof was voor ons beiden niet mogelijk, daarom hebben we ontslag genomen. Best spannend maar ook wel een vrij gevoel.

We wonen nu allebei nog thuis (gezellig met de ouders ;) op de bank). Samenwoon plannen zijn er al wel, deze hebben we dan ook uit moeten stellen tot na onze reis.

Over onze reis

We hadden allebei nog de wens om een keer in ons leven een wereldreis te maken. In februari 2008 hebben we de knoop doorgehakt, WE GAAN OP REIS!Thailand 277

We zijn samen in 2006 naar Thailand op vakantie geweest. Dit was echt een super vakantie. Nu willen we meer van Azië zien.

Het ticket dat we hebben geboekt is een ticket van Emirates. We vertrekken op 3 september vanaf Düsseldorf naar Dubai, hier blijven we 4 dagen. Op 8 september vliegen we naar Jakarta om vervolgens met Air Asia op 11 september naar Bali te vliegen.

Vanaf Bali zullen we door de volgende landen reizen: Indonesië, Maleisië, Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja en weer terug naar Thailand.

De terugreis datum is ongeveer een half jaar na vertrek uit Nederland. We vliegen dan vanaf Bangkok terug naar Düsseldorf.

Bezochte landen

Wij hebben 21 landen (9%) bezocht:

België, Cambodja, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.